Sunday, October 24, 2010

budak baru belajar

bismillahirrahmanirrahim .


ehem ehem (batuk) gedik gila batuk ehem ehem . selalu kau batuk groh groh bunyi macam enjin kapal terbang woh -.- . gila kuno aku baru sekarang nak buat belog -.- okay buat mata sepet lagi -.- dan lagi -.- okay dah stop ! -.- 


kenapa sekarang ? sebab utamanya minggu ney minggu periksa akhir tahun so kiranya masa yang paling ideal buat belog haha bongok gila ayat kau bella -.- . tapi seriously , minggu periksa la minggu yang paling banyak benda yang ta sedapkan hati berlaku . kenapa ? tanya sorang sorang macam orang takde family -.- mula mula nak tulis kat diary berbekalkan pensel percuma kat tepi buku diary warne pink gambar pooh :') tapi disebabkan diary makin mahal dan makin malas nak pergi maju edar setiap kali buku diary dah habes , maka aku ambil keputusan membuat belog peh baru terfikir nak buat belog bengapnye aku isk T.T


aku mula merasakan aku ney gila kuno macam cikgu rosmawa time perhimpunan hari jumaat (tiba-tiba) . semua remaja-remaja , dewasa-dewasa malah kanak-kanak juga sudah mempunyai belog . maka saya bertanya dalam hati kenapa saya tiada belog ? maka lahirlah belog ini di dunia . okay dah bye .



No comments:

Post a Comment