Tuesday, October 26, 2010

asam pedas

seperti biasa , balik sekolah tak pandang kiri tak pandang kanan pandang depan jea memanjang terus berlari lari bersama anak ke meja makan . woh berlari lari bersama anak ? terbayang bila dah ada family nanti berlari lari dengan anak comel sungguh :') dah start merepek dah heh . okay berbalik kepada tajuk di atas , bukak tudung saji dan tadaaa , emak masak asam pedas woh lama gila tak makan woh terubat rindu :') buat seketika , melupakan tentang kejadian di sekolah . huk eleh padahal takde ape pun kat sekolah cerita nak gempak boo . cuma menjawab kertas lukisan kejuruteraan dengan penuh sucks  prihatin dan masih mampu tersenyum -.-  apa ini cerita pasal makanan perut dah lapar balik . okay lah nak isi perut haha jangan nak mengade . nak tulis belog dulu lah baru makan lagi :) nak makan mestila gembira nampak aku senyum sampai telinga ? jangan nak tipu mana boleh senyum sampai telinga gila lebar mulut kau -.- okay cukuplah merepek .


seperti kebiasaannya , pulang dari sekolah masuk bilik capai telefon bimbit (comelkan panggil telefon bimbit) dan terus text buncit . tapi hari ini tidak kebiasaan kerana telefon bimbit kehabisan kredit . ha kau dah pandai bace belog aku topup kan la . sumpah serius eh tak tak gurau jea mesti kat kepala otak korang ligat berfikir pisau cukur la perempuan ney jom belah dari belog dea eleh macam aku kesah . grr rindu gila kat Muhd Hafiz . rindu kena jugak bunyik grr kalau tak tak rindu . nak keluar pergi tambah nilai gila panas kat luar tak jadi la . eleh konon nak jaga muka -.-  emak pun tadi dah marah sebab nak keluar panas panas takut aku sakit la tu alolo sayang juga emak pada anak gadis emak yang comot ney :')


jeling telefon bimbit takde text . haha sebenarnya mengharapkan orang topup oh perangai apakah ini ? buruk benor perangai anda . buncit , rindu awaklah buncit :'( haiyaa dah macam orang angau aku ney haih . okay nabila tabahkan hati lapangkan perut . tahan sikit rindu tu nanti topupla okay . okay hati aku tahan rindu ney :')  buncit , awak tunggu saya tau jangan nak mengada text betina perempuan lain hepp hepp . kan saya dah garang ha takut tak takut tak ? tak takut tidur luar malam ney haha gedik gila aku --' tapi nanti bila saya dah topup jangan nak mengade cakap ' kredit low la ucuk ' sumpah saya tacing sampai akhirat . hepp tak baik menipu nabila okay merajuk lama lama awak pujuk pun saya nak merajuk jugak sebab dah cakap nak merajuk lama lama kalau saya merajuk sekejap nanti awak cakap saya tipu -.-


tiba tiba rindu dekat akim . eh akim mana pulak ney ? alah akim af tu kenal tak kenal tak ? eleh mestila korang kenal sebab nanti korang cakap ' huk eleh kuno gila tak kenal akim tak tengok af lah tu , eh rumah kau takde astro ea ' . vavi . akim ucuk , kaka rindu akim tahu dah lama tak dengar suara akim :( haritu dapat dengar sekejap jea sebab atam tepon kaka sekejap jea kedekut betul atam . haha nanti mesti kena marah dengan atam sebab kutuk dea  -.- atam dah pesan if nak tulis belog mesti kena ada ayat puji dea bergunung gunung bhaha tipu jea lah tak kan atam aku nak cakap camtu haih . eh rindu dekat atam sama :) kena jugak rindu atam sama nanti atam cakap kaka tak adil berat sebelah lebih kan akim jea . siape suruh akim selalu buat suare comel bila cakap dengan kaka , kan kaka dah sangap gatai nak dengar suare hari hari kesian atam . atam tepon jea kaka mesti tanye  ' bucuk , akim ade tak ? ' hee mesti atam geram kan pastu cakap dalam hati ' aku tepon kau memang nak suruh kau cakap dengan budak kecik ney heh ' macam la saya tak tahu haha . ala , atam jangan risau , saya tetap sayang atam lah tak kan sayang orang lain dah haih kan dah jiwang ney sob sob terharu tahu . 


okay lah nak main the sims pulak . aku ade family baru , Buncits Family . dah tak payah nak gelak suke hati aku lah nak letak name ape game aku laptop aku bukan game kau laptop kau heh . eh tadi cakap nak makan terlupa pula niat di hati . makan sambil main the sims lah wah mesti comel :') takde kena mengena heh . okay lah nak melantak asam pedas bye bye .


p/s : I Love You Buncits :) 













No comments:

Post a Comment